Перезвонить Вам ?

Перезвонить Вам ?

Введите ваше имя:
Введите ваш телефон:
 
 

+3 8098 742 40 45; +3 8093 541 89 78
+3 8095 664 66 85;
Пн-Пт: 9.00 – 20.00
Сб-Вс: выходной

Service-and-Repair

Уважаемые покупатели!

Компания Food Processor нацелена на удовлетворение всех Ваших потребностей, поэтому мы хотим чтобы Вы чувствовали нашу поддержку, даже после совершения покупки. Наш сервисный центр гарантирует, что приложит все усилилия, чтобы решить проблему связанную с неисправностью оборудования.

Вызвать специалиста можно по номерам телефонов в разделе КОНТАКТЫ, в он-лайн чате, либо Заказать звонок


Весь товар проходит 3 стадии проверки целостности и исправности.

1. Проверка производителем перед отправкой в региональные представительства.

2. Проверка нашей компанией при получении на склад.

3. Проверка перед отправкой непосредственно покупателю.

Чтоб быть уверенными, что выбранный Вами товар доедет в целостности и сохранности, мы подписали договора с самыми популярными транспортными компаниями Украины. Food Processor уделяет пристальное внимание качеству упаковки и маркировки Вашего груза.


Мы гарантируем возврат денег за товар в течении 14 дней согласно закону Украины по защите прав потребителей.

 

Цитата из закона по защите прав потребителей

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості  1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. 

 
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. 

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. 

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України. 

 

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. 

 

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.